Veelgestelde vragen

Wij beantwoorden hieronder een aantal vragen die ons regelmatig gesteld worden. Wilt u nog meer weten, dan mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer een product bij ons in Delft of op het magazijn in Zwolle op voorraad is en op een werkdag voor 5 uur wordt besteld, doen wij hard ons best om het dezelfde dag nog op de post te doen. Dit wordt vervolgens s avonds verwerkt door PostNL en vaak de volgende dag al bij uit thuis afgeleverd. Pakketjes die in het weekend worden besteld doen wij ook zo snel mogelijk op de post en worden vaak op de dinsdag erna afgeleverd. U krijgt van ons bericht wanneer het pakket door ons is verzonden en ontvangt dan ook een track n trace code.

Kan ik mijn bestelling volgen?

U krijgt van ons bericht wanneer wij uw bestelling hebben overgeleverd aan PostNL, op dit moment ontvangt u van ons ook een track n trace code. Met deze code kunt u op de website van PostNL uw bestelling volgen. Wanneer u niet thuis bent zal PostNL uw bestelling bij uw buren afleveren of de volgende dag nog een keer langskomen. Indien uw bestelling in een envelop past zullen wij dit als brievenbuspakket versturen, in dit geval ontvangt u ook een track en trace code, maar hoeft u niet thuis te zijn om het aan te nemen.

Zijn alle producten op de website ook beschikbaar in jullie winkel?

Op de productpagina kunt u de voorraad van artikelen zien, als hier een voorraad in Delft staat, kunt u dit artikel ook in onze winkel in Delft terugvinden.

Staan alle producten die jullie hebben op de website?

Op dit moment hebben wij nog niet alle producten op de website staan, wel komen er elke dag nieuwe artikelen bij. Kunt u iets niet vinden? Neem dan vooral even contact met ons op, als wij het artikel wel hebben, kunnen we het vaak dezelfde dag nog op de website plaatsen.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Laat binnen deze 14 dagen via het info@romijn.nl of telefonisch aan ons weten dat je het product wilt terugsturen, onder vermelding van het bestelnummer. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Stuur de pakbon en/of factuur mee terug.

Naar welke landen kan mijn bestelling worden verzonden?

Bestellingen die via onze website worden gedaan kunnen alleen binnen Nederland en België worden verzonden. Wilt u graag dat wij uw bestelling naar het buitenland verzenden? Neem dan even contact met ons op.

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

Voor uw bestelling kunt u gebruik maken van de veilige Ideal betaalmethode, hiermee betaald u direct via uw eigen bank. U kunt er ook voor kiezen om te betalen via bankoverschrijving, dan sturen wij uw bestelling op zodra het bedrag binnen is op onze bankrekening. Wilt u uw bestelling liever achteraf betalen? Dan kunt u ook kiezen voor betaling onder rembours.

Kan ik ook zelf de betaling overmaken?

U kunt er ook voor kiezen om te betalen via bankoverschrijving, dan sturen wij uw bestelling op zodra het bedrag binnen is op onze bankrekening.

IBAN: NL17 INGB 0003 0633 62

T.N.V.: Romijn Ijzerwaren en Gereedschappen b.v.

Graag onder vermelding van uw ordernummer en naam, hiermee kunnen wij het gemakkelijkst zien of uw betaling al binnen is.